Το online shopping στο regalis.gr θέλει να κάνει τις αγορές σας την πιο ευχάριστη εμπειρία. Αλλά και την πιο εύκολη! Γι’ αυτό απαντάμε σε κάθε σας ερώτηση:

>> Πώς μπορώ να αγοράσω από το Regalis Collection;

Στο www.regalis.gr μπορείτε να κάνετε αγορές οποιαδήποτε στιγμή online και με ένα κλικ τα προϊόντα θα βρίσκονται στην πόρτα σας! Η διαδικασία είναι απλή και διασκεδαστική γι’ αυτό καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε το.

Χρησιμοποιείστε της κατηγορίες του κεντρικού menu για να προηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και να βρείτε αυτό που ψάχνετε.


Μπορείτε να επιλέξετε κάτι συγκεκριμένο είτε από τις υποκατηγορίες του menu είτε από το τις κατηγορίες στη σελίδα εμφάνισης των προϊόντων.

Αφού βρείτε αυτό που ψάχνατε, στην αναλυτική σελίδα του προϊόντος, επιλέξτε χρώμα και μέγεθος και κάντε κλικ στο "Στο Καλάθι". 

Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές σας τότε πατάτε συνέχεια αγορών και συνεχίζεται την αναζήτηση του επόμενου προϊόντος. Αν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας πατάτε το προβολή καλαθιού και μεταφέρεστε αυτόματα στο καλάθι οπού και ακολουθείτε τα βήματα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας. 

Στην περίπτωση που θέλετε να μεταφερθείτε ανά πάσα ώρα στο καλάθι σας πηγαίνετε πάνω δεξιά στο εικονίδιο με την τσάντα αγορών και εκεί θα σας εμφανίσει τα προϊόντα που έχετε επιλέξει να τοποθετηθούν στο καλάθι σας. Για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας ακολουθείτε τα βήματα που σας αναγράφονται.

ΠΩΣ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΩ?

Αν ψάχνετε κάτι πολύ συγκεκριμένο πληκτρολογήστε την ονομασία του προϊόντος στο search και θα σας εμφανιστεί ό,τι είναι σχετικό με την αναζήτηση αυτή.

Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, κάντε κλικ στο "Καλάθι" και όταν τελειώσετε τις αγορές σας πατήστε πάνω δεξιά στο εικονίδιο "ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ" ώστε να πάτε στο καλάθι σας και από εκεί να ακολουθήσετε τα βήματα για την ολοκλήρωση της αγοράς σας.

Αν πάλι, έχετε κάποια απορία ή θέλετε να παραγγείλετε τηλεφωνικά επικοινωνήστε μαζί μας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο 2118004313 (Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00).

Καλή αγορές λοιπόν!

>> Υπάρχουν έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής ανέρχονται ως εξής:

ΕΛΛΑΔΑ


Για παραγγελίες κάτω των 60€ επιβαρύνεστε με επιπλέον 2,5€ έξοδα μεταφοράς.
Για παραγγελίες άνω των 60€ τα έξοδα μεταφοράς είναι ΔΩΡΕΑΝ.

*Ανά περιόδους η εταιρεία έχει το δικαίωμα να βγάζει προσφορά για Δωρεάν έξοδα, όπου και ενημερώνεται ο καταναλωτής είναι απο τα social media είτε από ανάλογο banner στη αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αντικαταβολή


Σε περίπτωση αντικαταβολής υπάρχει επιπλέον χρέωση 2€.

Πληρωμή με αντικαταβολή :  Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή αποφεύγετε την χρήση πιστωτικής κάρτας. Η πληρωμή των προϊόντων γίνεται με μετρητά κατά την παραλαβή τους στον χώρο που έχετε δηλώσει. Με την παραλαβή των προϊόντων θα πρέπει να υπογράψετε το δελτίο παραλαβής και να δώσετε στον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο της εταιρίας courier το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας σε μετρητά (επιταγές δεν γίνονται δεκτές), συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής μαζί με την αντικαταβολή. Πληρωμές με αντικαταβολή γίνονται δεκτές μόνο για αγορές εντός Ελλάδος.

ΚΥΠΡΟΣ / ΕΥΡΩΠΗ


Το κόστος αποστολής στην Κύπρο επιβαρύνει αποκλειστικά τον παραλήπτη. 

Για παράδοση με ΕΛΤΑ 7-10 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα αποστολής είναι 8€-10€ εξαρτάται από το βάρος του δέματος.

Για παράδοση με ACS Courier 2-4 εργάσιμες ημέρες τα έξοδα αποστολής είναι 15€-25€ εξαρτάται από το βάρος του δέματος.

>> Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας βολεύει:

Αντικαταβολή: Αντικαταβολή είναι μια έξτρα υπηρεσία της courier και σημαίνει πως η πληρωμή της αγοράς σας γίνεται κατά την παράδοση του προϊόντος. Ο courier εισπράττει το ποσό της παραγγελίας σας. Εάν επιλέξετε αυτό τον τρόπο πληρωμής, υπάρχει μία μικρή επιβάρυνση στα έξοδα παραγγελίας σας, 2.

Πιστωτική Κάρτα:Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε κάρτα έχετε (VISA/ MASTERCARD/ AMEX / DINERS) για τη συναλλαγή σας. Θεωρούμε πρωταρχικής σημασίας την ασφάλεια των συναλλαγών σας και εγγυόμαστε για αυτήν. Toregalis.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της χρεωστικής ή πιστωτικής σας κάρτας. Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.

Paypal: Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης της ηλεκτρονικής πλατφόρμας πληρωμών paypal μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε την πληρωμή σας επιλέγοντας τον τρόπο πληρωμή με paypal. Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μεταφέρεστε αυτόματα στην πλατφόρμα της Paypal και κάνετε αυτόματα την πληρωμή. Η υπηρεσία αυτή επιβαρύνεται με 3.4% προμήθεια.

>> Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω αγορά;

Για τη δική σας διευκόλυνση, ναι χρειάζεται. Θα πάρει μόνο 1 λεπτό αλλά έτσι δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς. Επίσης μην ξεχνάτε ότι έτσι θα μπορείτε εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα προϊόντα αλλά και κάθε προσφορά!

Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή είτε πριν ολοκληρώσετε την αγορά σας (θα σας ζητηθεί), είτε κάνοντας κατευθείαν κλικ στο ΕΓΓΡΑΦΗ  στο πάνω μέρος της σελίδας. Ότι προτιμάτε!

Tip: Για να αποφύγουμε κάθε μελλοντική ταλαιπωρία να είστε σίγουροι ότι πληκτρολογείτε τα σωστά στοιχεία!

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας θα ήταν καλό στα στοιχεία επικοινωνίας να βάζετε το κινητό σας τηλέφωνο ώστε η εταιρία courier να μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας σε περίπτωση που δεν σας βρει κατά την παράδοση.

Οποιαδήποτε διευκρίνιση έχετε σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας ( π.χ. άλλο όνομα στο κουδούνι) μπορείτε να το συμπληρώσετε στο σχετικό πεδίο " Σχόλια" κατά την ολοκλήρωσή της. 

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΣΤΟ REGALIS COLLECTION;

Με την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αποκτάτε τα εξής πλεονεκτήματα:

Πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών

Διαχείριση των αγαπημένων σας προϊόντων

Γρήγορη ολοκλήρωση της παραγγελίας

Εύκολη διαχείριση των προσωπικών σας στοιχείων

Προνόμια εκπλήξεις

>> Μπορώ να αλλάξω/επιστρέψω ένα προϊόν;

Θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε;

Μπορείτε να το κάνετε για οποιοδήποτε λόγο αρκεί να επιστραφεί μέσα σε 10 εργάσιμες ημέρεςΗ διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και εύκολη, αρκεί να μας ενημερώσετε,

Τηλεφωνικά στο 2118004313 Δευτέρα-Παρασκευή 11:00 - 17:00 είτε,

Με mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. / Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας και τον λόγο επιστροφής :

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων και το κόστος των μεταφορικών της αρχικής αποστολής.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).

Σε περίπτωση που θέλετε να μας επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ενημερώστε μας άμεσα μέσω email στοΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε τηλεφωνικά στο 2118004313 Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 7 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. 

Αλλαγή με άλλο προϊόν :

Αν το προϊόν το οποίο παραγγείλατε δεν σας ικανοποιεί σε μέγεθος ή σε φόρμα κάνουμε αλλαγή του προϊόντος μόνο κατόπιν συνεννόησης, είτε τηλεφωνικά στο 2118004313 Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00, είτε μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Μέσα στο δέμα που παραλάβατε υπάρχει ένα έντυπο αλλαγών, το συμπληρώνεται και το βάζετε μέσα στο δέμα το οποίο προορίζεται για αλλαγή, για να γνωρίζουμε σε ποια παραγγελία αντιστοιχεί.

Στη συνέχεια μέσα στις επόμενες 7 εργάσιμες ημέρες πρέπει να αποστείλετε την αλλαγή σας και να κάνετε νέα παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα, όπου στα σχόλια της να αναφέρετε ότι είναι από αλλαγή με τον κωδικό της προηγούμενης σας παραγγελίας. Μόλις λάβουμε το δέμα και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σας στέλνουμε το νέο πληρώνοντας εσείς τη διαφορά εάν υπάρχει.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

Έξοδα επιστροφής (2.5€) και έξοδα νέας αποστολής (2.5€) για δέματα μέχρι 2 κιλά ,

Έξοδα επιστροφής για παιδικά μπουφάν (3€) και έξοδα νέας αποστολής (3€) για δέματα  3 κιλά ,

Έξοδα επιστροφής (4,5€) και έξοδα της νέας αποστολής (4,5€) για δέματα άνω των 3 κιλών,

(Συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε την διαφορά με αντικαταβολή, ειδάλλως βάζετε τα χρήματα σε έναν φάκελο μέσα στο δέμα έτσι ώστε να είναι εταιρική χρέωση)

Συνεργαζόμενες εταιρείες :

Αθήνα: Red Courier, Ελ.Βενιζέλου 317, Καλλιθέα, 2103460343 - 2103460002

Θεσσαλονίκη: Intercity Express, Διογένους 14, Τούμπα, 2310900423

Ηράκλειο Κρήτης: Intercourier, Ι.Βατατζή 4, Ηράκλειο, 2810233166

Υπόλοιπη Ελλάδα: ACS Courier 

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών με δική σας ευθύνη και χρέωση.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Επιστροφή χρημάτων

Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων  το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας καλέσετε στο 2118004313 Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00 ή να μας στείλετε mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. για να μας ενημερώσετε για την επιστροφή σας.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλείστηκα και μόνο εσάς. Επιστροφή χρημάτων γίνεται στην αξία των προϊόντων, και δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής και αντικαταβολή.

Εάν επιθυμείτε να στείλετε το προϊόν με την δική μας μεταφορική τα έξοδα είναι 2,5€ και στέλνετε το προϊόν με ACS ή για Αθήνα με Red Courier.

Στο έντυπο επιστροφών μας γράφετε ότι επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων σας. Στο πεδίο των στοιχείων μας αναγράφεται τον αριθμό λογαριασμού IBAN , το όνομα τραπέζης και δικαιούχου. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται μέσα στις επόμενες 7 εργάσιμες ημέρες.

Προσοχή: Εάν μας δηλώσετε λογαριασμό της τράπεζας Alpha Bank ή Eurobank δε θα υπάρξουν επιπλέον έξοδα τραπέζης. Διαφορετικά, αν μας δηλώσετε λογαριασμό άλλης τράπεζας θα υπάρξουν τα ανάλογα έξοδα που επιβαρύνεστε από την τράπεζα σας.

Πολύ σημαντικό να γνωρίζετε σχετικά με τις επιστροφές:

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του (καρτελάκια κτλ.) όπως και να περιέχεται στο δέμα η απόδειξη αγοράς.

Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

Η διεύθυνση που θα αποστείλετε το προϊόν είναι :

Για επιστροφές εκτός Αττικής, προς : ACS Καλλιθέας, Αναστασιάδης Δημήτρης, 2103460343 υπόψη Regalis Collection.

Για επιστροφές εντός Αττικής: Καλείται στο 2103460343 και ενημερώνετε πως θέλετε να κάνετε επιστροφή προς Regalis Collection.

Προσοχή: Στη δυσάρεστη περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο παρακαλούμε να ενημερώσετε την εταιρία courier που το παραλάβατε μέσα στις επόμενες 8 ώρες ώστε να αναλάβουν την ευθύνη. Αλλιώς δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή.

*ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίοδο εκπτώσεων οι τιμές υπολογίζονται με τις ισχύουσες τιμές των προϊόντων!

Προϊόντα που δεν επιστρέφονται:
Για λόγους υγιεινής δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα σκουλαρίκια και τα εσώρουχα.

>> Επιβεβαίωση/Εξέλιξη Παραγγελίας 

Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα εμφανιστεί στη σελίδα μήνυμα «Ευχαριστούμε για την παραγγελίας σας». Έπειτα, θα σας αποσταλεί e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας το οποίο επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε και έχει φθάσει σε εμάς.

Προσοχή:
Για να μπορέσετε να λάβετε το mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας καθώς και να ενημερώνεστε για την εξέλιξη αυτής θα πρέπει κατά την εγγραφή σας να καταχωρήσετε σωστά το mail σας με μικρά γράμματα.

Το αρμόδιο τμήμα θα ενημερώνει άμεσα την εξέλιξη της παραγγελίας και θα ενημερώνεστε αυτόματα και εσείς στο e-mail σας.

Με την αποστολή της παραγγελίας σας θα σας στείλουμε μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί τον αριθμό αποστολής και την εταιρεία κούριερ.

Πώς είμαι σίγουρη ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία?


Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας θα εμφανιστεί στη σελίδα μήνυμα «Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε». Έπειτα, θα σας αποσταλεί e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας το οποίο επιβεβαιώνει ότι η παραγγελία σας καταχωρήθηκε και έχει φθάσει σε εμάς.
Προσοχή:


Για να μπορέσετε να λάβετε το mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας θα πρέπει κατά την εγγραφή σας να καταχωρήσετε το mail σας με μικρά γράμματα, όχι με κεφαλαία!

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου?


Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει ότι η παραγγελίας σας καταχωρήθηκε και έχει φθάσει σε εμάς.


Μόλις το δέμα αποκτήσει αριθμό αποστολής και παραδοθεί στην εταιρεία courier θα σας αποσταλεί e mail με τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας!

Δεν έχω παραλάβει ακόμα την παραγγελία μου.


Εάν δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας εντός 5 ημερών τότε καλέστε μας στο 2118004313 (Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00) ή στείλτε μας email τον αριθμό της παραγγελίας σας και το ονοματεπώνυμό σας στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. / Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. και εμείς θα κάνουμε ότι καλύτερο για να εντοπίσουμε και να διασφαλίσουμε την παραλαβή σας.

>> Πόσες μέρες χρειάζονται για την αποστολή της παραγγελίας;

Ξέρουμε πόσο ανυπομονείτε να έχετε στα χέρια σας το νέο σας απόκτημα. Φροντίζουμε να γίνει το δυνατόν συντομότερο.

Όλες οι παραγγελίες πριν αποσταλούν, επιβεβαιώνονται τηλεφωνικά, από το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας! Οπότε από την ημέρα επιβεβαίωσης σε 1-2 εργάσιμες ημέρες το δέμα είναι στα χέρια σας.

ΕΛΛΑΔΑ

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέχρι τις 15:00 φεύγουν από εμάς την ίδια ημέρα και η παράδοση γίνεται σύμφωνα με τους χρόνους που δίνει η Red Courier για Αθήνα και η ACS για επαρχία ( αναλυτικά στο πίνακα παρακάτω), αλλιώς την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα. Δεν πραγματοποιούνται αποστολές το Σάββατο, ενώ παραδόσεις μπορούν να γίνουν κατόπιν συνεννοήσεως με εμάς και έχοντας μια επιπρόσθετη επιβάρυνση της τάξης των 3€. Κυριακές και αργίες δεν πραγματοποιούνται αποστολές / διεκπεραιώσεις και παραδόσεις παραγγελιών.

ΚΥΠΡΟΣ

Σε εβδομαδιαία βάση οι  παραγγελίες αποστέλλονται κάθε Τετάρτη και η παράδοση τους γίνεται μέσα σε 3-10 εργάσιμες ημέρες αν επιλέξετε την αποστολή με ΕΛΤΑ (ελληνικά ταχυδρομεία) ή σε 2-3 εργάσιμες ημέρες αν επιλέξετε αποστολή με courier.

Οι αποστολές πραγματοποιούνται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Red Courier για Αθήνα και η ACS για επαρχία . Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπου ενημερώνεστε για την καταχώρηση της, στο οποίο θα αναγράφονται αναλυτικά όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Κατόπιν ελέγχου της παραγγελίας και της διαθεσιμότητας των  προϊόντων, μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματός σας μέσα από το site μας απλά με το να συνδεθείτε στο Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ και να πατήσετε προβολή στην αντίστοιχη παραγγελία σας.

Σε περίπτωση καθυστέρησης επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο 2118004313 Δευτέρα-Παρασκευή 11:00-17:00, είτε μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. / Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ώστε να λύσουμε το πρόβλημα για εσάς.

Προσοχή: Υπάρχει η πιθανότητα για μία μικρή καθυστέρηση σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Εμείς στην περίπτωση αυτή θα σας ενημερώσουμε είτε κατά την τηλεφωνική επικοινωνία για την επιβεβαίωση των στοιχείων, είτε με προσωπικό email για την πορεία της παραγγελίας σας.

ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗΣ
Εντός Αττικής 1-2 2.5€ 2€
Ηπειρωτική & Νησιωτική Ελλάδα 1-3 2.5€ 2€
Δυσπρόσιτες Περιοχές* 3-5 6€ 2€
Κύπρος / Ευρώπη ΕΛΤΑ 3-10 8€    –
Κύπρος Courier 2-3 20€    –

>> Με ποια εταιρεία κούριερ θα έρθει η παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας θα αποσταλεί στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.

Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα το σύστημα θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, τι ακριβώς έχετε παραγγείλει και τον τόπο αποστολής που έχετε δηλώσει.

Η αποστολή ή παραλαβή της παραγγελίας σας γίνεται με τις ακόλουθες εταιρείες:

Αθήνα: Red Courier, Ελ.Βενιζέλου 317, Καλλιθέα, 2103460343 

Θεσσαλονίκη: Intercity Express, Διογένους 14, Τούμπα, 2310900423

Ηράκλειο Κρήτης: Intercourier, Ι.Βατατζή 4, Ηράκλειο, 2810233166

Υπόλοιπη Ελλάδα: ACS Courier 

Προσοχή: Εάν η περιοχή θεωρείται από την εταιρεία courier γεωγραφικά ή χιλιομετρικά δυσπρόσιτη, η παραλαβή του δέματος θα πρέπει να γίνει από τα γραφεία του συνεργάτη μας.

Λίστα δυσπρόσιτων ή εξυπηρετούμενων περιοχών θα βρείτε στα παρακάτω links:

Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια τη παράδοσης;

Ο διανομέας που εξυπηρετεί την περιοχή σας, θα επικοινωνήσει μαζί σας για να κανονίσετε νέα ημέρα και ώρα παράδοσης. Εάν και εφόσον δεν σας καλέσουν, παρακαλούμε πολύ να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης ;

Φυσικά. Μπορείτε να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης σε περίπτωση που η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο ή θέλετε να την παραλάβετε στην διεύθυνση εργασίας σας. Μπορείτε να αποθηκεύσετε μία νέα διεύθυνση στον λογαριασμό σας και να την επιλέξετε κατά την διαδικασία πληρωμής ή να μας ενημερώσετε μέσω του πεδίου σχολίων.

Προσοχή: Υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει μία μικρή καθυστέρηση, σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Εμείς στην περίπτωση αυτή, θα σας ενημερώσουμε με προσωπικό email, για την πορεία της παραγγελίας σας.

>> Μπορώ να διορθώσω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

ΔΙΟΡΘΩΣΗ εάν θέλετε να αλλάξετε άμεσα κάτι στα προϊόντα που ήδη έχετε παραγγείλει, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2118004313 Δευτέρα - Παρασκευή 11:00-17:00.

ΑΚΥΡΩΣΗ της παραγγελίας μπορεί να γίνει εφόσον ΔΕΝ έχει ήδη φύγει η παραγγελία σας από τις αποθήκες μας προς παράδοση στο χώρο σας με την εταιρεία Courier στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει.

Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει φύγει τότε θα πρέπει να ενημερώσετε τον courier που θα σας το φέρει πως δεν επιθυμείτε να το παραλάβετε και να άμεσα επιστραφεί πίσω σε εμάς. 

Προσοχή! Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με πιστωτική κάρτα ή paypal ακολουθείται η διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Δηλαδή αν ακυρώσετε την παραγγελία εφόσον έχει φύγει από εμάς τα χρήματα που θα σας επιστραφούν είναι μόνο η αξία του προϊόντος.

>> Πόσο ασφαλείς είναι οι συναλλαγές μου και τα προσωπικά μου δεδομένα;

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Προκειμένου να διενεργηθεί οποιαδήποτε συναλλαγή μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος μας Regalis Collection και να γίνουν παραγγελίες προϊόντων, θα ζητηθεί η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν φτάσετε στο στάδιο της παραγγελίας, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, τον αριθμό του κινητού ή σταθερού σας τηλεφώνου, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη/χρήστη του διαδικτυακού μας τόπου διέπετε από τους παρόντες Όρους Χρήσεως, τα οριζόμενα στο Ελληνικό Δίκαιο (Ν. 2472/1997, όπως ισχύει και τις διατάξεις κανονιστικού χαρακτήρα) και τις Αποφάσεις, Οδηγίες και Κανονισμούς της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, με σκοπό την υλοποίηση της παραγγελίας του πελάτη και με κανέναν τρόπο δεν θα αποκαλυφθούν, δημοσιοποιηθούν ή πωληθούν σε τρίτους, εκτός αν κινηθεί η διαδικασία που ορίζει η νομοθεσία για την άρση του απορρήτου (Ν. 2225/1994) ή τυχόν υποχρεώσεις που απορρέουν από την εθνική εφαρμογή της Οδηγίας 24/2006.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Οι δημιουργοί φωτογραφιών ως πρωτοτύπων έργων του πνεύματος σύμφωνα με την διάταξη 2§ 1 της Διεθνούς Σύμβασης Βέρνης – Παρισίων , του άρθρου 2 § 1 του Ν. 2121/1993, όπως ισχύει σήμερα και της Οδηγίας 93/98 ΕΚ, έχουν συμφωνήσει να μεταβιβάζεται αυτοδίκαια (κατά το άρθρο 32 § 2 του Ν. 2121/93, όπως ισχύει σήμερα) στην εκάστοτε εταιρεία REGALIS COLLECTION το περιουσιακό δικαίωμα και το σύνολο των εξουσιών τους επ’ αυτού σχετικά με κάθε φωτογραφία που θα δημιουργούν και έχουν αποδεχθεί ότι η εταιρεία REGALIS COLLECTION θα έχει την πλήρη εκμετάλλευση των έργων αυτών χωρίς περιορισμό καθώς και τα δικαιώματα τροποποίησης, αναπαραγωγής, ένταξης και πολλαπλασιασμού για όλη την διάρκειά της (άρθρο 9 της Συνθήκης WIPO για την πνευματική ιδιοκτησία που κυρώθηκε από την Ελλάδα με τον Ν. 3184/2003 – ΦΕΚΑ’ 228/26.09.2003, 12 της Συμφωνίας TRIPS για τα δικαιώματα της διανοητικής ιδιοκτησίας στον τομέα του Εμπορίου, που κυρώθηκε από την Ελλάδα με τον Ν. 2290/1995 [ΦΕΚ Α’ 28] καθώς και το άρθρο 6 της Οδηγίας 93/98.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ

H Ιστοσελίδα www.regalis.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του Internet.

Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.

>> Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Στόχος μας είναι να είστε πάντα 100% ευχαριστημένοι από κάθε επίσκεψη σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα αλλά και από κάθε αγορά που πραγματοποιείτε. Σε περίπτωση λοιπόν που έχετε κάποια απορία ή ίσως κάποιο πρόβλημα θα χαρούμε να το λύσουμε άμεσα. Επιλέξτε τον τρόπο επικοινωνίας που σας βολεύει:

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (απάντηση την ίδια μέρα εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών)

Τηλέφωνο: 2118004313 (ώρες λειτουργίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μεταξύ 11:00-17:00 Δευτέρα έως και Παρασκευή)

Με  προσωπικό μήνυμα στα Social Media : 

Facebook : Regalis Collection

Instagram : Regalis_Collection

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ & ΣΧΟΛΙΑ

Μπορείτε να μας ρωτήσετε ότι θέλετε καθώς και να σχολιάσετε την εμπειρία σας του να ψωνίζετε από εμάς!

Είναι πολύ μεγάλη χαρά να επικοινωνούμε με εσάς και να γνωρίζουμε τη γνώμη σας!

Γι’ αυτό μπορείτε να μας στείλετε οποιοδήποτε δικό σας σχόλιο στο email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Tip: Μην ξεχνάτε ότι ο καλύτερος τρόπος για να έχετε άμεσα την απάντηση που ψάχνετε είναι μέσω των κατηγοριών που φτιάξαμε στο κάτω μέρος της σελίδας προσπαθώντας να είναι όσο πιο πλήρεις γίνεται!