• Επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε;
  • Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και εύκολη, αρκεί να μας ενημερώσετε, αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας και τον λόγο επιστροφής :
  • Τηλεφωνικά στο 2118004313 Δευτέρα-Παρασκευή 11:00 - 17:00 είτε,
  • Με μαιλ στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. / Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

  • Αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν :


    Εάν για οποιονδήποτε λόγο θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από την REGALIS COLLECTION μπορείτε να το κάνετε αρκεί να επιστραφεί εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παράδοσής του και να πραγματοποιηθεί η αλλαγή του προϊόντος.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.
  • Έξοδα επιστροφής (2.5€) και έξοδα νέας αποστολής (2.5€) για δέματα μέχρι 2 κιλά ,
  • Έξοδα επιστροφής για μπουφανάκια (3€) και έξοδα νέας αποστολής (3€) για δέματα  3 κιλά ,
  • Έξοδα επιστροφής (4,5€) και έξοδα της νέας αποστολής (4,5€) για δέματα άνω των 3 κιλών,
  • (Συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε την διαφορά με αντικαταβολή, ειδάλλως βάζετε τα χρήματα σε έναν φάκελο μέσα στο δέμα έτσι ώστε να είναι εταιρική χρέωση)

Συνεργαζόμενες εταιρείες :

  • Αθήνα: Red Courier, Ελ.Βενιζέλου 317, Καλλιθέα, 2103460343 - 2103460002
  • Θεσσαλονίκη: Intercity Express, Διογένους 14, Τούμπα, 2310900423
  • Ηράκλειο Κρήτης: Intercourier, Ι.Βατατζή 4, Ηράκλειο, 2810233166
  • Υπόλοιπη Ελλάδα: ACS Courier 
  • Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.
  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορώνμε δική σας ευθύνη και χρέωση.
  • ΠΡΟΣΟΧΗ : Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.
  • ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ Aλλαγησ

  • • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.
  • • Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς και τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε εντός του δέματος.
  • Η επιστροφές στα μαγιό γίνονται μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει φορεθεί, να μην έχει αφαιρεθεί το προστατευτικό αυτοκόλλητο υγιεινής καθώς και να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.
  • • Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε σκουλαρίκια και εσώρουχα.
  • Διαδικασια

1. Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή μας καλείται στο 2118004313 καθημερινά (11:00 – 17:00)

2. Αν επιθυμείτε αλλαγή με άλλα προϊόντα μας, κάνετε άμεσα νέα παραγγελία με τα προϊόντα που χρειάζεστε και στα σχόλια αναφέρετε ότι προορίζεται

  1. 3. Μας αποστέλλετε το δέμα είτε με τις συνεργαζόμενες κούριερ είτε με όποια επιθυμείτε εσείς με τα έξοδα δικά σας, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
  • Στοιχεία αποστολής
  • Για επιστροφές που βρίσκονται εντός Αττικής, καλέστε στο 2103460002 ή 2103460343 και ενημερώστε για επιστροφή προς Regalis Collection.
  • Για επιστροφές που βρίσκονται εκτός Αττικής, θα πρέπει να καλέσετε η να παραδώσετε το δέμα στην πλησιέστερη ACS Courier και να αποστείλετε το δέμα προς ACS Καλλιθέας Αττικής, Αναστασιάδης Δημήτρης, υπόψη Regalis Collection 2103460002 ή 2103460343 και σημειώστε ότι είναι από αλλαγή.
  • 4. Εάν δεν παρουσιαστεί πρόβλημα με το επιστρεφόμενο προϊόν, θα προχωρήσουμε αμέσως στην αντικατάστασή του.
  • Σημείωση:
  • Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να εξετάσετε την εξωτερική μεριά του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα μας, προκειμένου να ληφθούν αμέσως οι απαραίτητες ευθύνες. Σε περίπτωση που επιστραφεί κάποιο προϊόν και μετά από δικό μας ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί ελάττωμα, οφείλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.
  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ


  • Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων  το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μας το επιστρέψετε  εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να συμπληρώσετε στο έντυπο επιστροφής, το όνομα του δικαιούχου, το όνομα της τράπεζας, το το iban λογαριασμού που θέλετε να σας επιστραφούν τα χρήματα. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβή των επιστραφέντων προϊόντων και εφόσον έχουν περάσει τον ποιοτικό έλεχνο.
  • Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν αποκλειστηκά και μόνο εσάς.
  • Επιστροφή χρημάτων γίνεται στην αξία των προϊόντων, δεν επιστρέφονται έξοδα αποστολής και αντικαταβολή.