Επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που αγοράσατε;

Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και εύκολη, αρκεί να μας ενημερώσετε.

Αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν :


Εάν για οποιονδήποτε λόγο θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε από την REGALIS COLLECTION μπορείτε να το κάνετε αρκεί να επιστραφεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παράδοσής του και να πραγματοποιηθεί η αλλαγή του προϊόντος.

Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.

Έξοδα επιστροφής (2.5€) και έξοδα νέας αποστολής (2.5€) για δέματα μέχρι 2 κιλά ,

Έξοδα επιστροφής για μπουφανάκια (3€) και έξοδα νέας αποστολής (3€) για δέματα  3 κιλά ,

Έξοδα επιστροφής (4,5€) και έξοδα της νέας αποστολής (4,5€) για δέματα άνω των 2 κιλών,

(Συν 2€ αν θέλετε να πληρώσετε την διαφορά με αντικαταβολή, ειδάλλως βάζετε τα χρήματα σε έναν φάκελο μέσα στο δέμα έτσι ώστε να είναι εταιρική χρέωση)

Συνεργαζόμενες εταιρείες :

Αθήνα: Red Courier, Ελ.Βενιζέλου 317, Καλλιθέα, 2103460343 - 2103460002

Θεσσαλονίκη: Intercity Express, Διογένους 14, Τούμπα, 2310900423

Ηράκλειο Κρήτης: Intercourier, Ι.Βατατζή 4, Ηράκλειο, 2810233166

Υπόλοιπη Ελλάδα: ACS Courier 

Σε περίπτωση σφάλματος της εταιρείας στην αποστολή του προϊόντος ή ελαττωματικού προϊόντος τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν την εταιρεία.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορώνμε δική σας ευθύνη και χρέωση.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, συνεπώς είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά ή απώλεια και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ Aλλαγησ

  • • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.
  • • Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να περιέχει την απόδειξη λιανικής πώλησης και τις ειδικές σημάνσεις του προϊόντος (καρτελάκια), καθώς και τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε παρακάτω.
  • Η επιστροφές στα μαγιό γίνονται μέσα σε 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει αφαιρεθεί το προστατευτικό αυτοκόλλητο υγιεινής και να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.
  • • Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε σκουλαρίκια και εσώρουχα.

Διαδικασια

1. Μας αποστέλλετε ενημερωτικό email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή μας καλείται στο 2118004313 καθημερινά (11:00 – 16:00)

  • 2. Αν επιθυμείτε αλλαγή με άλλα προϊόντα μας, κάνετε άμεσα νέα παραγγελία με τα προϊόντα που χρειάζεστε και στα σχόλια αναφέρετε ότι προορίζετε για αλλαγήΣε περίπτωση που ξεπερνά την αξία της αρχικής σας αγοράς, επιβαρύνεστε με το επιπλέον κόστος.
  1. 3. Μας αποστέλλετε το δέμα είτε με τις συνεργαζόμενες κούριερ είτε με όποια επιθυμείτε εσείς με τα έξοδα δικά σας, αφού έχετε σιγουρευτεί ότι τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και ότι συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης.

Στοιχεία αποστολής

 

Για επιστροφές που βρίσκονται εντός Αττικής, καλέστε στο 2103460002 ή 2103460343 και ενημερώστε για επιστροφή προς Regalis Collection

Για επιστροφές που βρίσκονται εκτός Αττικής, θα πρέπει να καλέσετε η να παραδώσετε το δέμα στην πλησιέστερη ACS Courier και να αποστείλετε το δέμα προς ACS Καλλιθέας Αττικής, Αναστασιάδης Δημήτρης, υπόψη Regalis Collection 2103460002 ή 2103460343 και σημειώστε ότι είναι από αλλαγή.

4. Εάν δεν παρουσιαστεί πρόβλημα με το επιστρεφόμενο προϊόν, θα προχωρήσουμε αμέσως στην αντικατάστασή του.

Σημείωση:

Για να αποφευχθεί οποιαδήποτε ταλαιπωρία, σας συνιστούμε κατά την παραλαβή του δέματος από την εταιρεία ταχυμεταφορών να εξετάσετε την εξωτερική μεριά του δέματος για τυχόν αλλοιώσεις ή εμφανή ελαττώματα στο εσωτερικό του και στα προϊόντα μας, προκειμένου να ληφθούν αμέσως οι απαραίτητες ευθύνες. Σε περίπτωση που επιστραφεί κάποιο προϊόν και μετά από δικό μας ποιοτικό έλεγχο διαπιστωθεί ελάττωμα, οφείλουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.


Επιστροφή χρημάτων
:

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές. Η μόνη περίπτωση που μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, είναι να έχει φτάσει κάποιο λάθος προϊόν στα χέρια σας από δικό μας λάθος. Μας στέλνετε το δέμα πίσω Red Courier εντός Αθήνας και με ACS για περιοχές εκτός Αθήνας, μαζί με την απόδειξη αγοράς και μας γράφετε μέσα ότι επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, καθώς και τον αριθμό λογαριασμού ΙΒΑΝ,ένα όνομα Τραπέζης και ένα όνομα δικαιούχου. Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται μέσα στις επόμενες 7 εργάσιμες ημέρες.